کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316368 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

پشتیبانی از ویژگی ضد ردیابی CNAME در مرورگر Brave

به گزارش سافت گذر، مرورگر مبتنی بر کرومیوم Brave که همچون کروم، مایکروسافت اج، اوپرا و ویوالدی از یک پایگاه کدنویسی بهره می برد، در نسخه 1.17 خود از ویژگی ضد ردیابی CNAME پشتیبانی کرده است.

مرورگر مرورگر Brave Brave فایرفاکس موزیلا فایرفاکس

این قابلیت که در حال حاضر در نسخه آزمایشی مرورگر نامبرده وجود دارد، به زودی به ورژن اصلی و پایدار آن نیز خواهد آمد.

ریموند هیل، سازنده مسدودکننده محتوای uBlock Origin یک سال پیش ویژگی ضد ردیابی CNAME را به فایرفاکس آورد. او ابتدا این قابلیت را در قالب یک افزونه معرفی کرد زیرا تنها در فایرفاکس بود که از DNS API پشتیبانی می شد. با این اوصاف، افزونه uBlock مخصوص فایرفاکس بیشترین کارایی را دارد.

سایت ها و شرکت های بازاریابی اینترنتی از CNAME برای جلوگیری از شناسایی مسدودکنندگان محتواها استفاده می کنند و برایشان فرقی نخواهد داشت که CNAMEها در مرورگرها قرار گرفته اند یا در قالب افزونه هستند و . . .

ردیابی CNAME به وسیله هدایت زیر دامنه ها به دامنه اصلی کار می کنند تا در نهایت بتوانند کاربران را دنبال نمایند. اکثر مسدودکنندگان محتوا منابع اصلی و متفرقه را می شناسند به همین دلیل CNAME از آنها بهره می برد تا از شناخته شدن جلوگیری کند. با شکستن کدهای نوشته شده، تکنیک به کار رفته سبب شده تا ظاهر این ردیاب ها شبیه موارد اصلی شوند.

اکثر مرورگرها نمی توانند CNAMEها را شناسایی یا مسدود کنند بنابراین افراد باید به صورت دستی لیست های ایجاد شده را مدیریت نمایند در غیر این صورت بهتر است از افزونه ها استفاده شود.

حالا پس از فایرفاکس، مرورگر Brave استفاده از uBlock Origin را در دستورکار قرار داده است. این برنامه اولین مرورگر کرومیومی می باشد که پشتیبانی از ردیابی CNAME را معرفی می کند.

Brave Shields که ابزار درونی این مرورگر برای جلوگیری از ردیابی محتواهاست، از CNAME در نسخه 1.17 خود پشتیبانی خواهد کرد. این ابزار به صورت کاملاً ناشناخته تمامی درخواست های مربوط به شبکه های اینترنتی که مسدود نشده را بررسی می کند. در ادامه اگر CNAME وجود داشت، درخواست مربوطه مسدود خواهد شد.

ردیابی CNAME به صورت پیش فرض در نسخه 1.17 مرورگر Brave فعال است تا اولین برنامه ای که از این قابلیت از همان ابتدا بهره می برد، حالا به همگان معرفی شده باشد.

شرکت سازنده Brave برنامه دارد تا نسخه 1.17 پایدار آن را در تاریخ 17 نوامبر 2020 به دست همگان برساند.

 

 
منبع: ghacks.net 
 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48050 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/08/27 تعداد مشاهده: 1936
سافت گذر